Bjelorusija zabranila emitiranje TV Euronews

U Bjelorusiji se od 12. travnja 2021. g., s popisa stranih medija koji su dobili licencu za distribuciju programa u Bjelorusiji, isključuje emitiranje televizije Euronews, objavljeno je danas u Ministarstvu informiranja te zemlje.

To je ministarstvo objavilo kako je isteklo razdoblje valjanosti prethodno izdanog odobrenja.

“U isto vrijeme, Pobeda, TV program ruske proizvodnje o Velikom domovinskom ratu, od danas počinje emitirati u Bjelorusiji“, navodi se dalje, dodajući, kako se radi o „velikom projektu, pokrenutom za 75. godišnjicu pobjede u Velikom domovinskom ratu“.

Podsjećamo: u Bjelorusiji se stanje s oporbenim prosvjedima, započetim u kolovozu prošle godine (na tzv. vikend-bazi masovnih okupljanja) nakon predsjedničkih izbora i pobjede Aleksandra Lukašenka (koju bjeloruska oporba i Zapad ne priznaju) posljednjih mjeseci zamrlo, iako postoje naznake za njihovu obnovu s dolaskom proljeća. Medijski prostor, svakako je jedna od ključnih bojišnica koje mogu odrediti političku sudbinu te zemlje.

U tom kontekstu, sasvim sigurno, treba promatrati i navedenu vijest.  Euronews je europski televizijski kanal koji emitra cjelodnevni informativni program, kombinirajući video kronike svjetskih događaja i audio komentare na trinaest jezika. Osnovan 1. siječnja 1993.




Euronews je tijekom spomenutih masovnih prosvjeda u Bjelorusiji više puta kritizirao vlast u Minsku.

Novi bjeloruski ministar informiranja Vladimir Pertsov, imenovan početkom travnja, objavio je namjeru da medijsko polje zauzme “državnim sadržajem” i učini ga dominantnim.

“Predsjednik (Lukašenko, op.GN.) je postavio specifične zadatke za reorganizaciju rada ministarstva u skladu sa zahtjevima vremena i informacijskog rata koji se sada vodi. Stoga moramo brže reagirati, …planirajući rad medija na zamjeni informacijskog polja našim državnim sadržajem u doba takvog sučeljavanja informacija“, kazao je, između ostalog, novi bjeloruski ministar informiranja.





Komentari

komentar

You may also like