Kina zabranila emitiranje BBC-a u zemlji

Kineski regulator za medije u petak je objavio kako BBC, britanski javni servis, neće više moći emitirati svoje programe u Kini.

Riječ je, čini se, o odgovoru kineskih vlasti na britansko povlačenje licence kineskoj državnoj televiziji CGTN. Britanski je regulator kazao da spomenutu televiziju kontrolira Kineska komunistička partija.

New York Times piše da je BBC već ograničen uvelike u Kini, a da će ova zabrana utjecati prije svega na međunarodne hotele u Kini i četvrti koje većinom nastanjuju stranci. BBC procjenjuje da je njihov program bio dostupan u preko milijun hotelskih soba u Kini.

BBC je početkom mjeseca objavio svjedočanstvo o silovanju u kampu za Ujgure u Xinjiangu, a kineski je regulator kazao da je to izvještavanje “prekršilo uvjet da vijest bude istinita i pravična te je naštetilo kineskim nacionalnim interesima i kineskom etničkom jedinstvu”.

Zbog toga regulator neće razmatrati godišnju prijavu BBC-a za licencu.




BBC je pak objavio da odbacuje “neutemeljene optužbe za lažne vijesti i ideološku pristranost”. Odluku kineskog regulatora osudili su britanski ministar vanjskih poslova Dominic Raab, koji je kazao da je riječ o “neprihvatljivom ograničavanju medijskih sloboda”, te glasnogovornik State Departmenta Ned Price.

Povučena licenca kineskoj državnoj televiziji u Velikoj Britaniji





Komentari

komentar

loading...

You may also like